Інші об`єкти

Інші об`єкти

  • Будівельно-монтажні роботи по улаштуванню фундаментів та ростверків насосної ХОВ, фундаментів естакади ХОВ Етап 1 і фундаментів фільтрувальної станції морської води, монтаж труб в підлогах і фундаментах Циркулярної насосної станції ДП №3 по проекту «Капітальний ремонт ДП№3 на ПрАТ «МК»Азовсталь».
  • Будівельно-монтажні роботи по влаштуванню паль, фундаментів та монтажу металевих конструкцій в рамках реалізації проекту «Реконструкція систем газоочищення агломашин №1-12 та реконструкція застарілих систем газоочищення агломашин №7-12 ПАТ «ММК ім.Ілліча».

Роботи на об'єктах ПрАТ «МК «АЗОВ-СТАЛЬ» та  ПАТ «ММК ім.Ілліча».Роботи на об'єктах ПрАТ «МК «АЗОВ-СТАЛЬ» та  ПАТ «ММК ім.Ілліча».Роботи на об'єктах ПрАТ «МК «АЗОВ-СТАЛЬ» та  ПАТ «ММК ім.Ілліча».Роботи на об'єктах ПрАТ «МК «АЗОВ-СТАЛЬ» та  ПАТ «ММК ім.Ілліча».

Колектор побудований з метою безпечного виведення з експлуатації та ремонту Головного міського каналізаційного колектору, який вже близько півстоліття відводить переважну більшість стічних вод правобережної частини Києва на Бортницьку станцію аерації та знаходиться у аварійному стані з кінця 90-их років. Загальна довжина нового колектору – 9,77 км, зовнішній діаметр 3,6 м, внутрішній діаметр 2,7 м, пропускна спроможність 8 м3/сек. Крім того вторинна обробка колектору футерована сучасними полімерними матеріалами, що володіють атікорозійніми і гідроізоляційними властивостями, використання яких, як очікується, забезпечить термін експлуатації колектора не менше 100 років.
 

Будівництво другої нитки Головного міського каналізаційного колектора м. КиєваБудівництво другої нитки Головного міського каналізаційного колектора м. КиєваБудівництво другої нитки Головного міського каналізаційного колектора м. КиєваБудівництво другої нитки Головного міського каналізаційного колектора м. КиєваБудівництво другої нитки Головного міського каналізаційного колектора м. КиєваБудівництво другої нитки Головного міського каналізаційного колектора м. КиєваБудівництво другої нитки Головного міського каналізаційного колектора м. Києва 

Роботи включали:
    • Будівництво відкритим способом тунелів з’єднувальної гілки від ПК 00+06 до ПК 02+08
    • Спорудження камери металоконструкції(затворів)
    • Переустрій існуючої каналізації Ду=600мм
    • Влаштування та демонтаж підвіски зливової каналізації
    • Монтаж та наступний демонтаж підвіски електрокабелів
    • Перевлаштування мереж 10кв.
 
Будівництво тунелів з'єднувальної гілки в рамках проекту: «Будівництво електродепо «Олексіївське»  із з'єднувальною гілкою до третьої лінії Харківського метрополітенуБудівництво тунелів з'єднувальної гілки в рамках проекту: «Будівництво електродепо «Олексіївське»  із з'єднувальною гілкою до третьої лінії Харківського метрополітенуБудівництво тунелів з'єднувальної гілки в рамках проекту: «Будівництво електродепо «Олексіївське»  із з'єднувальною гілкою до третьої лінії Харківського метрополітенуБудівництво тунелів з'єднувальної гілки в рамках проекту: «Будівництво електродепо «Олексіївське»  із з'єднувальною гілкою до третьої лінії Харківського метрополітенуБудівництво тунелів з'єднувальної гілки в рамках проекту: «Будівництво електродепо «Олексіївське»  із з'єднувальною гілкою до третьої лінії Харківського метрополітенуБудівництво тунелів з'єднувальної гілки в рамках проекту: «Будівництво електродепо «Олексіївське»  із з'єднувальною гілкою до третьої лінії Харківського метрополітену Будівництво тунелів з'єднувальної гілки в рамках проекту: «Будівництво електродепо «Олексіївське»  із з'єднувальною гілкою до третьої лінії Харківського метрополітену Будівництво тунелів з'єднувальної гілки в рамках проекту: «Будівництво електродепо «Олексіївське»  із з'єднувальною гілкою до третьої лінії Харківського метрополітену Будівництво тунелів з'єднувальної гілки в рамках проекту: «Будівництво електродепо «Олексіївське»  із з'єднувальною гілкою до третьої лінії Харківського метрополітенуБудівництво тунелів з'єднувальної гілки в рамках проекту: «Будівництво електродепо «Олексіївське»  із з'єднувальною гілкою до третьої лінії Харківського метрополітену
Дане відділення стало першим оновленим відділенням у м. Києві в рамках маштабного ребрендингу ПАТ “Укрпошта”.
 

Капітальний ремонт відділення поштового зв'язку №150 ПАТ "Укрпошта" у м. Києві   Капітальний ремонт відділення поштового зв'язку №150 ПАТ "Укрпошта" у м. Києві   Капітальний ремонт відділення поштового зв'язку №150 ПАТ "Укрпошта" у м. Києві   Капітальний ремонт відділення поштового зв'язку №150 ПАТ "Укрпошта" у м. Києві   Капітальний ремонт відділення поштового зв'язку №150 ПАТ "Укрпошта" у м. Києві

ПАТ «Київметробуд» (компанія лідер) спільно з ПрАТ «Укренергомонтаж» та ДП АТ «Будівельна компанія «Укрбуд» закінчили виконання контракту SIP10-1-001 «Реконструкція головного корпусу II черги ЧАЕС (енергоблоки 3,4) з посиленням і герметизацією будівельних конструкцій, що виконують функції огороджуючого контуру НБК». В результаті виконаних робіт був приянтий в експлуатацію “огороджуючий контур” – конструкція якого є невід’ємною частиною нового укриття, і без якого неможливо було, у 2016 році, надвинути величезну куполоподібну Арку нового накриття над 4-м енергоблоком, більш відомої серед фахівців як новий безпечний конфайнмент, аби на найближчі 100 років убезпечити аварійний четвертий реактор ЧАЕС, радіоактивне обладнання, залишки ядерних відходів і пилу.

 

Будівництво огороджуючого контуру на об'єкті "Укриття" ЧАЕС Будівництво огороджуючого контуру на об'єкті "Укриття" ЧАЕСБудівництво огороджуючого контуру на об'єкті "Укриття" ЧАЕСБудівництво огороджуючого контуру на об'єкті "Укриття" ЧАЕС Будівництво огороджуючого контуру на об'єкті "Укриття" ЧАЕС Будівництво огороджуючого контуру на об'єкті "Укриття" ЧАЕС Будівництво огороджуючого контуру на об'єкті "Укриття" ЧАЕС Будівництво огороджуючого контуру на об'єкті "Укриття" ЧАЕС
Загальний обсяг виконаних робіт з хімічного закріплення грунтів (нагнітання розчинів) – 4 408 шт. скв. (39 734 м3)
 
Хімічне закріплення грунтів на окремих ділянках Сирецько-Печерській та Куренівсько-Червоноармійский лініях Київського метрополітенуХімічне закріплення грунтів на окремих ділянках Сирецько-Печерській та Куренівсько-Червоноармійский лініях Київського метрополітенуХімічне закріплення грунтів на окремих ділянках Сирецько-Печерській та Куренівсько-Червоноармійский лініях Київського метрополітенуХімічне закріплення грунтів на окремих ділянках Сирецько-Печерській та Куренівсько-Червоноармійский лініях Київського метрополітенуХімічне закріплення грунтів на окремих ділянках Сирецько-Печерській та Куренівсько-Червоноармійский лініях Київського метрополітену Хімічне закріплення грунтів на окремих ділянках Сирецько-Печерській та Куренівсько-Червоноармійский лініях Київського метрополітену

ПАТ “Київметробуд” спільно з компанією ERA IFRA ENGINEERING Ltd, виконали для метрополітену м. Делі (Індія), контракт AMEL C-7, що включає проектування та будівництво підземної, з наземними спорудами, станції метро Dwarka Sector 21 (довжина – прибл. 258 м), тунелів відкритим способом та інших супутніх споруд, таких як вентиляційні шахти, переходи, пандуси, службові, галереї та ін.

Загальна довжина побудованих тунелів – 2073 м а довжина під’їзних пандусів 606 м.

Особливістю проекту є те, що станція Dwarka Sector 21 вважається найбільшою в Індії, з’єднує синю лінію метрополітену м. Делі з “Експрес лінією в Аеропорт” та з Депо а 2 поверхи станції використовуються  під комерційні цілі. Це також перша станція метро в м. Делі  з готельними кімнатами на території комплексу.

 

 Проектування та будівництво станції метро Dwarka Sector 21, тунелів відкритим способом та пов'язані роботи(Індія)  Проектування та будівництво станції метро Dwarka Sector 21, тунелів відкритим способом та пов'язані роботи(Індія) Проектування та будівництво станції метро Dwarka Sector 21, тунелів відкритим способом та пов'язані роботи(Індія)

На об’єкті збудовано лабораторію радіологічного контролю, котельні, контрольно-пропускний пункт, насосну станцію перекачки фільтрату, ЛЕП, трансформаторну підстанцію, закриту стоянку для машин і механізмів зовнішні та внутрішні інженерні мережі. Також побудовано цех з очистки фільтрату продуктивністю 400 м. куб. на добу. Реконструйовано адміністративно-побутовий корпус, станція перекачування стоків, очисні споруди дощової каналізації. Закуплено та змонтовано італійське обладнання з переробки фільтрату.

 Всі роботи з будівництва виконані без припинення руху поїздів та здано в експлуатацію:

         – два вестибулі, в яких розташовано 15 білетних кас, зал очікування для пасажирів на 60 посадкових місць, службово-технічні приміщення, медпункт та кімната міліції;

         – наскрізний тунель із шістьма виходами, чотири з яких обладнані ескалаторами: по 3 ескалатори до кожного вестибулю, та по 2 до кожної високої платформи;

         – дві платформи з навісами, виходи на платформи обладнані турнікетами.

 

     Будівництво першої черги пасажирського вокзального комплексу станції «Дарниця» Південно-Західної залізниці.       Будівництво першої черги пасажирського вокзального комплексу станції «Дарниця» Південно-Західної залізниці.       Будівництво першої черги пасажирського вокзального комплексу станції «Дарниця» Південно-Західної залізниці.       Будівництво першої черги пасажирського вокзального комплексу станції «Дарниця» Південно-Західної залізниці.       Будівництво першої черги пасажирського вокзального комплексу станції «Дарниця» Південно-Західної залізниці.       Будівництво першої черги пасажирського вокзального комплексу станції «Дарниця» Південно-Західної залізниці.

ПАТ «Київметробуд» як генеральний підрядчик здійснив будівельно-монтажні роботи до 10-ї річниці незалежності України по спорудженню монументу на честь проголошення незалежності України з музейним комплексом, реконструкцію майдану Незалежності та будівництво підземного чотирьох поверхового торгівельно-виставочного комплексу «Глобус», загальною площею більше 35 тисяч квадратних метрів. Всього було виконано облицювальних робіт на площі біля 26 000 м², споруджено 10 фонтанів.

 

 Реконструкція Майдану НезалежностіРеконструкція Майдану НезалежностіРеконструкція Майдану НезалежностіРеконструкція Майдану НезалежностіРеконструкція Майдану НезалежностіРеконструкція Майдану НезалежностіРеконструкція Майдану НезалежностіРеконструкція Майдану НезалежностіРеконструкція Майдану Незалежності

Будівництво Дністровської ГАЕС розпочалося 22 листопада 1983 року.

Будівництво Дністровської ГАЕС      Агрегатні шахти і будівля станції 7 агрегатів ГАЕС(насос-турбіна і двигун-генератор) розміщуються в окремо розташованих шахтах діаметром 32 м і глибиною 50 м. Виймання грунту для шахт такої конструкції виконується в два етапи:

1 етап – унікальна робота – методом опускного бетонування: 32-х метрове збірне залізобетонне кільце опускається в мʼяких породах з відмітки 85 м до відмітки 60 м;

2 етап – розробка скельного грунту бурильно-вибуховим методом уступами по 2 м з наступним виконанням монолітного залізобетонного кріплення.

Водопровідний тракт

Водопровідний тракт складається із напірних водоводів і відвідних тунелів.

Напірні водоводи – це 7 окремо розташованих ниток, кожна з яких включає:

  • Компенсатор;
  • Верхнє коліно;
  • Вертикальну шахту (висота близько 100 м, діаметр 7,5 м) з металевим кожухом;
  • Горизонтальну частину (діаметр 7,5 м, довжина 400 м, із яких 200 м залізобетонна конструкція і 200 м в металевому кожусі);
  • Відвідні тунелі довжиною 120-150 м і внутрішнім діаметром 8,2 м проходять під кутом 140˚ до горизонту в дуже тріщинуватих породах горизонтальної шаруватості (аргілітах, алевролітах).